*اعجاز خوراکی ها*
این وبلاگ جهت آشنایی بیشترعلاقه مندان با خواص برخی میوه ها و سبزیجات تهیه شده است.
شنبه 13 آبان 1391برچسب:هویج,خواص هویج, :: 13:6 :: نويسنده : انسیه و صدف

هویج:            

هویج زیاد مغذی نیست ولی خنک و اشتها اور است و مصرف ان برای افراد چاق توصیه شده‌است. هویج منبع مهم بتا کاروتن والیاف می‌باشد.که هر دوی این‌ها کمک به جلوگیری از سرطان و حمله قلبی می‌کنند. هویج دارای مقدار زیادی قند است اشخاص مبتلا به بیماری قند از مصرف ان بر حذر شده‌اند. هویج دارای ویتامین‌های A,B,C ویک پرو ویتامین به نام کاروتن است.• در کم خونی و اختلالات رشد نیز موثر است. هویج خام را باید رنده کرد و بنا به ذوق بچه‌ها به ان چاشنی زد زیرا هویج کرم کش است. • هویج مانند تمام سبزی‌ها و بیشتر از همهٔ ان‌ها اعمال روده‌ها را منظم می‌کند.• مصرف هویج در اسهال و یبوست مفید است. • اب هویج خام خون را تصفیه می‌کند • مخلوط اب هویج و شیر در بیماری گرفتگی صدا، اسم، اختلالات ریوی تجویز می‌کنند• توصیه می‌شود به کودکانی که دچار جوش صورت شده‌اند اب هویج را که مخلوط با شیر شده‌است با کمی نمک به ان‌ها بدهند.• ویتامین A که در هویج وجود دارد تولید و توسعه سلول‌ها را زیاد می‌کند و برای پوست مفید است.

شنبه 13 آبان 1391برچسب:زیتون,خواص زیتون, :: 12:57 :: نويسنده : انسیه و صدف

 زیتون:            

پزشکان می‌گویند بهترین غذا برای حفظ سلامت قلب و جلوگیری از سکته‌های قلبی یا ابتلا به بیماری‌های قلبی و عروقی مصرف مداوم زیتون یا روغن زیتون است. به نوشته پایگاه نیویورک نیوتریشن اگزمینر، روغن زیتون که از دیرباز به عنوان یکی از چربی‌های اشباع نشده شناخته شده بود تاثیر فوق العاده‌ای در پاک کردن عروق بدن ایفا می‌کند، کلسترول منفی را در بدن می‌کاهد و میزان کلسترول مثبت را در بدن افزایش می‌دهد. تحقیقات جدید نشان می‌دهد روغن زیتون تصفیه نشده سرشار از نوعی آنتی اکسیدان به نام پولیفنول است که برای حفظ سلامت قلب بسیار مفید است و از این رو استفاده از این روغن در مقایسه با روغن زیتون تصفیه شده مفیدتر است به شکلی که آخرین تحقیق صورت گرفته در اسپانیا در این باره نشان می‌دهد استفاده از روغن زیتون خام تصفیه نشده در مقایسه با روغن زیتون تصفیه شده، تاثیر بیشتری بر کاهش کلسترول خون، اینترلوکین6 و پروتئین واکنشی ث دارد.

شنبه 13 آبان 1391برچسب:پرتقال,خواص پرتقال, :: 12:54 :: نويسنده : انسیه و صدف

پرتقال:                 

پرتقال حاوی مقادیر زیادی فیبر خوراکی است که برای دستگاه گوارش بسیار مفید بوده و یبوست را درمان می‌کند. فیبر خوراکی هم چنین مقدار کلسترول را کاهش می‌دهد و به حفظ سلامت بدن کمک می‌کند. فیبر خوراکی موجود در این میوه درعین حال برای کنترل میزان قند خون نیز مفید است.پرتقال سرشار از کلسیم است و به سلامت استخوان‌ها و دندانها کمک می‌کند.پرتقال یک منبع غنی از ویتامین C ‌است که در تقویت سیستم ایمنی بدن نقش مهمی دارد. ویتامین C تولید گلبول‌های سفید را در بدن تحریک می‌کند و به همین خاطر در بهبود فعالیت ایمنی بدن موثر است. به این ترتیب توصیه می‌شود برای دور کردن عفونت‌های ویروسی از بدن خود مرتب پرتقال بخورید.پرتقال در حفظ سلامت کلیه‌ها نیز موثر است و مصرف مداوم آن خطر تشکیل سنگ کلیه را به میزان زیاد کاهش می‌دهد

شنبه 13 آبان 1391برچسب:لیموترش,خواص لیموترش, :: 12:54 :: نويسنده : انسیه و صدف

لیموترش:              

لیمو ترش محصولی معجزه گر در نابودی سلول های سرطانی است ، و 10000 بار قویتر از شیمی درمانی عمل می کند. چرا ما چیزی درباره آن نمی دانیم؟ زیرا آزمایشگاه ها در ساختن ترکیبات آن سود بسیار زیادی کسب می کنند .اینک شما می توانید به دوست نیازمند خود کمک کنید ، از طریق اینکه به او بگوئید که آب لیمو ترش در جلوگیری از سرطان سودمند است.طعم آن بسیار خوشایند است و عوارض جانبی شیمی درمانی را ندارد.لیمو ترش را می توان به صورت های متفاوت مصرف نمود. قسمت گوشتی آن را خورد یا آب آن را مصرف نمود ، به صورت شربت و یا صور دیگر. جالب ترین خاصیت آن اثرش برروی کیست ها و تومورهاست . ثابت شده است که این گیاه  درمان گر همه انواع سرطان است.همجنین بعنوان یک ضد قارچ و عفونت ها و کرم ها محسوب می شود .فشار خون بالا را تنظیم می کند و و ضد افسردگی است و با استرس و اختلالات عصبی مبارزه می کند. منبع چنین اطلاعاتی بسیارجالب است ، یکی از بزرگترین تولید کننده های دارو در دنیا . این کارخانه بزرگ دارویی فاش ساخته است که آزمایشات آزمایشگاهی که ازسال 1970 انجام شده است نشان می دهد که لیمو ترش سلول های سرطانی را در 12 نوع سرطان ازجمله سرطان روده ، سینه ، پروستات ، ریه و پانکراس نابود می کند. وجالب تر ازهمه اینکه این نوع درمان با عصاره لیمو نه تنها سلول های سرطانی را نابود می کند بلکه سلول های سالم را نیز آلوده نمی نماید .

شنبه 13 آبان 1391برچسب:هندوانه,خواص هندوانه, :: 12:36 :: نويسنده : انسیه و صدف

 هندوانه:                           

هندوانه از نظرطب قديم ايران سرد و تر است . گرما را برطرف مي كند و بهترين ميوه تابستان است .
1)هندوانه مدر است و به پائين آوردن فشارخون كمك مي كند
2)هندوانه معده را تقويت مي كند
3)پوست سفيد داخل هندوانه براي زخم گلو و دهان بسيار موثر است
4)مغز تخمه هندوانه كرم هاي معده و روده را از بين مي برد
5)هندوانه براي ورم مثانه مفيد است
6)هندوانه بدن را تازه شاداب مي كند
7)هندوانه براي اشخاص گرم مزاج بسيار خوب است
8)آب هندوانه مخلوط با سكنجبين علاج كننده يرقان و دفع كننده سنگ كليه است
9)براي خنك كردن بدن در روزهاي گرم تابستان هندوانه را با شكر بخوريد
10)براي برطرف كردن تب و اخلاط بدن هندوانه را با شير خشت بخوريد
11)براي رفع خارش بدن هندوانه را با تمبر هندي بخوريد
12)هندوانه را بايد هميشه بين دوغذا خورد يعني تقريبا سه ساعت بعد از غذاو يكساعت قبل از غذا. زيرا اگر بلافاصله بعد ازغذا خورده شود در هضم غذا اختلال ایجاد میکند

موضوعات
پيوندها


<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 113
تعداد نظرات : 17
تعداد آنلاین : 1

آپلود نامحدود عکس و فایل

آپلود عکس

دریافت کد آپلود سنتر


Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت



بازی آنلاین


تماس با ما